Sage HR Android App: Din HR Förenklad
Sage HR Android-appen är en gratis affärs- och produktivitetsprogramvara som är utformad av HR Bakery Ltd för små och medelstora företag för att hantera sin personal när de är på språng. Appen är ett perfekt komplement till den webbaserade programvarulösningen som har vunnit flera priser. Med fokus på intuitiv design erbjuder appen en rad funktioner som gör det möjligt för användare att hantera sina HR-uppgifter med lätthet.
Appen låter användare kontrollera sina mål och uppgifter, boka ledighet, se sin ledighetsbalans, schemalägga 1-mot-1-möten, visa schemaläggningskalendern, söka i teamkatalogen och automatisera utgiftsregistreringen. Den mobilanpassade designen ger bekvämlighet till appen och gör den tillgänglig när som helst och var som helst. Förenkla dina HR-uppgifter med Sage HR Android-appen!
Användarrecensioner om Sage HR
Har du provat Sage HR? Var den första att lämna din åsikt!